
Un singur proiect a fost depus în cadrul concursului de selectare a proiectelor privind organizarea campaniei de informare a populației despre screeningul colorectal.
Dosarul a fost deschis vineri, 10 martie, la şedinţa publică a Comisiei specializate de selectare şi evaluare a proiectelor finanţate din mijloacele fondului măsurilor de profilaxie al Companiei Naţionale de Asigurări în Medicină.
Proiectul a fost prezentat de Institutul Oncologic și are drept scop creșterea la nivel național a numărului de persoane informate asupra factorilor de risc ai cancerului de colon și care beneficiază de programe de sănătate și de servicii orientate către prevenire, depistare (screening), diagnostic și tratament precoce al acestei afecțiuni.
În cadrul ședinței, membrii comisiei au constatat că oferta depusă întrunește toate cerinţele stabilite de participare la concurs, fiind admisă pentru etapa de evaluare.
Conform condiţiilor concursului, cuantumul total al mijloacelor financiare pentru implementarea proiectului privind organizarea campaniei de informare a populației despre screeningul colorectal constituie 600,5 mii de lei. Solicitanţi ai finanţării au putut fi instituţiile, asociaţiile, fundaţiile non-profit înregistrate în Republica Moldova.